NU Kör VI !! Fettet Ska Bort!

Nu ska det göras, nu är det dags!!!
För tre år sen skaffade jag nya matvanor som gjorde att jag gick upp 20kilo! Men jag har alltid haft lätt till att gå ner i vikt, så jag gjorde inte direkt någon jätte ansträgning till att få bort det.
En halv insatts har gjort att jag "bara" gått ner ca 8kg på 2 år. 
Men nu får jag väl inse att min matsmältning har förändrats och att man kanske måste träna lite för att få bort de där sista kilona. Dessutom är det ju snyggt med lite muskler :D


Såg den här bilden på http://www.facebook.com/topfitnessgirls , och jag kände "kan hon så kan jag!!!"

Mitt mål är INTE att gå ner alla de där 20kg igen, jag var helt enkelt för smal innan. Men jag vill få det där 6packet!!!
Så vill jag självklart känna mig snygg när jag står där i underkläderna framför killen, och ja han tycker att jag är snygg som jag är. Men jag vill känna mig grymt jävla het helt enkelt!
Dessutom är det bara skönt att jag gör det här för min egna skull. Tror det ger mig bättre motivation än om jag skulle göra det för att han skulle tycka att jag inte dög som jag är.


Kommentarer
Annie Wiberg

All lycka till gumman!! Jag tror på dig och att du kan fixa detta ;D <3

2012-09-18 @ 19:56:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0