Leva eller överleva



Japp och det är dagens fråga:)
Vad vill ni hinna göra innan ni dör? Såg en jättebra film The bucket list.



  Den handlar om två män som får veta att dem ska dö, och så gör dem en lista                    med saker dem vill hinna göra innan dess.       
  Tycker den ger en en tankeställare om varför vi lever.
  Livet är ju inget vi bara ska överleva, utan vi ska ju också känna att vi lever.
  Jag ska nog klura ut mig en såndär lista... jag har ju inget emot att dö med             tanken "tänk att jag gjorde det där!" men tanken "varför gjorde jag aldrig det?" kan      jag klara mig utan!


Kommentarer
Lovisa

Sv: ja det är så gott :)

2012-12-16 @ 15:42:32
URL: http://loviisalundiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0