Hej ska vi leka?

Det här med att skaffa nya vänner i vuxen ålder känns så mycket svårare än när man var barn och kunde gå fram till vem som helst och säga "hej ska vi leka?"

Har ni några bra tips?
Tänkte prova på det här med nät-dejting för att hitta nya vänner, som gillar att hitta på spontana små äventyr precis som jag :) Först var jag helt emot det, men sen tänkte jag "Nej Simone, du måste vara mer öppen för nya idéer!"
Desutom så har jag ju inget att förlora på det, menar mina gamla vänner har jag ju kvar, och jag kanske hittar några till guldklimpar som kan förgylla min vardag.
Så Nu får vi se hur det går :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0