Lördags skoj

Regnet har tittat fram, men har endå lyckats få med mig sambon på joggingrunda två dagar på raken :) Tur det, annars hade jag inte fått ut mig själv!
Dagen till ära har ägnats åt flytt. Snacka om att man får träning!!! Springa upp och ner för trappor med tunga lådor. Hejja träningsverken jag kommer att ha i morgon.
Kan ju säga att jag inte tror att det gjorde ngt att jag tryckte i mig en hel pizza. Minns inte när jag var så hungrig sist, endå hade jag ätit frukost bara 3h tidigare. 
Så har ni också kompisar som ska flytta, se det som bästa gratis träningspasset ! 

Avslutar det hela med en nödvändig kopp kaffe ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0