Maskerad


Ja jag verkligen älskar maskerad:D
Få klä ut mig och leva in mig i olika roller.
Vara i en annan drömvärld där mina problem för en stund försvinner. 
Det känns inte som att folk dömer en lika mycket  när man är utklädd.
Ta tex halloween, då ser man ju hur mycket slampiga (klädmässigt) tjejer som helst.
Ja till och med de där tjejerna som annars slänger ur sig förnerande kommentarer  mot dem som "bjuder lite för mycket på sig själva" och "visar alldeles för mycket hud"  ser ut som at dem aldrig gjort något annat än att fnaska hela livet. Så att klä ut sig verkar ge de flesta en frihetskänsla.

Jag skulle kunna vara utklädd och leva in mig i olika roller hela dagaran, men tror att det inte är så hälsosamt att aldrig leva i verkligheten...så nu får det vara lite extra festligt med en maskerad då och då


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0