SEGSTARTAD eller SUNT FÖRNUFT?

Jahopp första dagen,
Små sprang  7kilometer... haha kanske inte gör så mkt för magrutorna, men alltid ngt :)
Frågan är ju hur hårt ska man starta? Tidigare har startat stenhårt, villket resulterat i att jag blivit sjuk och fått lägga ner all träning. Så får man starta om på noll en månad senare. Så denna gången tar jag en försiktig start.
Tog en närmre kik på vad jag ätit idag :
fil med musli, stuvade mackaroner med bacon, snickerskaka, två mackor.... hmm kanske ingen vidare hälsosam mat somman bygger muskler på va? 
Nä får göra ngt åt det! vill bli smal på ett hälsosamt sätt, inte jag svälter ihjäl med onyttig mat sättet :)




                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0