Spontan:D

Älskar att hoppa på saker utan att planera det till 100%
Vilket jag gjorde idag:D
Det blev en trevlig fika med bla en ryskmodell (har nog aldrig sett en vackrare människa) och en som är avdelningschef på ett hotell där dem troligen skulle öppna en kaffedel till våren, och då skulle dem behöva min hjälp:) Mycket kul! Detta hade ju aldrig hänt om jag inte hade vågat vara lite impulsiv :D
Det är sånt här som gör mig så glad, och nu när jag sitter här hemma denna lördagskväll så känner jag bara hur det pirrar i kroppen utav glädje...ja en nöjd Simone helt enkelt :D


Kommentarer
Ella Stork

ha en fin helg!

2012-11-24 @ 23:44:13
URL: http://ellastork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0