Flytta

Satt nyss och tänkte på hur det var att flytta. Det är en av de bästa sakerna jag har gjort i mitt liv! Inte för att Nybro är tråkigt...det är tråkigt... utan för att jag blivit så mycket starkare som människa. Jag har lärt mig att ta hand om mig själv, och jag klarade av det:)
Blev mer målmedveten och lärde mig att börja drömma om framtiden, något jag inte klarart av innan.
Jag har växt så mycket, jag har hittat mig själv, jag har tagit mig ur facket som Nybroborna satt mig i.
Alla borde flytta bort från sin gamla stad någon gång i livet, den erfarenheten och den förståelsen man får för andra folk/sig själv skulle jag aldrig vilja vara utan.

Längtar till nästa flytt, som förhoppningsvis blir ett spännande äventyr med min sambo :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thewayimake.blogg.se

Nu är det dags för ett nytt liv!

RSS 2.0